קרוואן להשכרה מחיר

קרוואן נגרר במחיר מבצע להשכרה

אתם מתכננים את הטיול הקרוב שלכם טיפה אחר? מעולה, טיול קרוואן הוא בחירה מעולה ושונה בהחלט מנופשים שחוויתם עד היום. נכון, עלויות חופשה בקרוואן זולה יותר באופן משמעותי מחופשה בבית מלון או בצימר, שלא נדבר על חו"ל, אך ישנן עלויות נלוות שיש לקחת בחשבון. באנו לעשות לכם סדר בבלגן!

קרוואן להשכרה מחיר – פרמטרים לקביעת מחיר

מחירי הקרוואנים לא זהים מכמה סיבות שונות, ריכזנו עבורכם את מרבית הפרמטרים המשפיעים על מחיר קרוואן להשכרה:

תאריך – אם נקביל את הקרוואן לנופש אז התחום המקביל יהיה בתי מלון וצימרים. בתחומים אלו ובעוד הרבה תחומים כאשר הביקוש עולה כך גם המחיר, במיוחד בתקופת החגים או תקופות הקיץ. לכן, מחירי השכרת קרוואן יהיה מושפע מהתקופה בה אנו נמצאים במהלך השנה. כמובן, השינוי במחיר עובד גם בצורה הפוכה, במשך ימות השנה כאשר הביקוש אינו לחוץ, המחירים גם הם יורדים.

כמו כן, המחירים מתחילים לעלות בדרך כלל רק בסמוך לתקופת החגים. אם תזמינו קרוואן חצי שנה מראש, או תזמינו לאמצע השבוע ולאו דווקא לסוף שבוע, המחיר יהיה נמוך באופן משמעותי. ההמלצה שלנו בכל הנוגע לנופשים היא להזמין מראש לא רק את הקרוואן אלא גם לשמור מקום בחניונים ובאטרקציות בתקופות חגים וקיץ.

גודל – מי שאומר שהגודל לא קובע הוא שקרן… ככל שהקרוואן גדול ומרווח יותר ככה גם המחיר מושפע בכך. ערך הקרוואן מייצג את המחיר שלו לשכירות בסופו של דבר, ככה שאם תרצו לשכור קרוואן פשוט, המחיר יהיה בהתאם. אם תרצו לשכור קרוואן מפואר ומרווח בעל מערכות חכמות, המחיר יהיה בהתאם. אך זכרו, ככל שיש יותר נפשות בקרוואן, המחיר מתחלק פר אדם וככה ההוצאה הרבה יותר נוחה (הכוונה היא כאשר כל נופש משלם בנפרד).

ממונע או נגרר – יש לכם את האפשרות לשכור קרוואן ממונע אשר הוא למעשה אוטוקרוואן, או לשכור קרוואן נגרר שם תצטרכו לדאוג לרכב פרטי עם וו גרירה. כאשר אנו מחשבים את סך כל העלויות, כולל עלויות נלוות קרוואן נגרר יהיה זול יותר. מצד שני, קרוואן ממונע הוא יותר נוח לטיולים ארוכים וחצי ארץ.

מה מחיר קרוואן להשכרה

קרוואן להשכרה מחיר – שלא יפתיעו אתכם

שימו לב, ישנן עוד עלויות שעליכם לקחת בחשבון כמו ביטוח חד פעמי (בערך 150 ש"ח), אם תרצו ציוד נלווה להשכרה כמו מחצלות, שולחן מתקפל, כיסאות, פרגולה וכד', עליכם יהיה להוסיף תשלום סמלי חד פעמי במחיר. עוד הוצאה שיש לקחת בחשבון היא עלות הלינה בכל חניון קרוואן – הוצאה די מזערית. בנוסף, לרוב חברות ההשכרה יש הגבלת קילומטראז' עבור רכבים מנועיים, המחיר עבור כל ק"מ חריגה הוא בין שקל לשני שקלים. ולבסוף, לפני שאתם יוצאים עם הקרוואן לטיול שלכם, עליכם להשאיר פיקדון על סמך אותו דגם שלקחתם, הפיקדון הוא כמה אלפי שקלים לרוב. אלו נהלים אשר נמצאים ברוב חברות ההשכרה בארץ ובעולם באופן כזה או אחר.

קרוואן להשכרה מחיר – בחירה חכמה

הדרך החכמה ביותר להשיג את המחיר הנכון ביותר, בדגש על הנכון ולא הזול ביותר, היא באמצעות בחירה נכונה של חברת השכרה. בסופו של דבר, אם תבחרו חכמה אמינה ומקצועית הסבירות שתשלמו את המחיר המשתלם ביותר גבוהה מאשר מול חברה זולה ללא מוניטין.

קרוואן להשכרה מחיר

כסף הוא תמיד אישיו ברמה כזאת או אחרת, אבל באתם להנות מהחופשה שלכם. ברגע שאתם תתחילו להתפשר על איכות הטיול אתם תהנו פחות, עדיף לחסוך עוד מעט ולהנות מטיול מושלם מאשר לחסוך על איכות הקרוואן או המיקומים אליהם תגיעו במשך הטיול.

השכרת קרוואן מחיראם אתם מרגישים שהאנרגיה שלכם כבר לא כמו שהיא אמורה להיות, שאתם חייבים אוויר, חופש, טבע ולבלות זמן עם האנשים שאתם הכי אוהבים כי השגרה כל כך שוחקת, זה הזמן לצאת לטיול או אם תרצו אפילו מסע קראוונים מדהים. זו ההזדמנות שלכם למקסם את כל מה שיש לארץ ישראל להציע לכם ופשוט להתמסר לטבע בלוא עוצמתו. משפחות רבות בישראל מעידות כי השכרת קרוואן היא בין החופשות היותר מדהימות שהן חוו בשנים האחרונות. השכרת קראוון מאפשרת לנו מצד אחד לטייל ולראות מקומות מדהימים, מצד שני להגיע לאזורים ומקומות שבכלל לא חלמנו שאנחנו יכולים להגיע אליהם עם רכב פרטי ומצד שני לנקות את הראש ולחזור לחיים האמיתיים עם הרבה יותר אנרגיות. בטיול עם קראוון אפשר לתכנן הכל מראש או לעשות את זה לגמרי ספונטני, אפשר לעשות קמפינג או לחיות כמו מלאכים, להתקלח במים חמים ולישון בסוף היום במיטה מפנקת והכל עם המון אותנטיות וחזרה לדברים שחשובים באמת. אם עושים קצת מחקר, משווים בין חברות של קרוואנים, בודקים לגבי השכרת קרוואן מחיר בכמה מקומות, אפשר להנות באמת.

 

ממה מושפע מחיר השכרת קרוואן

לפני שאתם משכירים קראוון, אתם צריכים לדעת שיש כל מיני דברים שמשפיעים על המחיר.

  1. ביקושים – ממש כמו בתי מלון וצימרים, ככל שיש יותר ביקוש ככה המחירים נוטים לעלות.
  2. עונה בשנה – בדרך כלל המחירים יותר גבוהים שמגיע האביב, לקראת הקיץ וכמובן בחגים.
  3. כמות לילות – ככל שתזמינו מראש יותר לילות ככה תשלמו פחות וכסף, זאת בשונה מבתי מלון וצימרים למשל.
  4. סוג הקראוון- יש קראונים קטנים, גדולים, בינוניים, לזוגות למשפחות, פשוטים ויוקרתיים.

 

המחירים נעים בין 400-1,000 ש“ח ללילה בהתאם לאותם קריטריונים שציינו לעיל.

 

 

השכרת קרוואן מחיר כדאי לדעת

הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק ואולי החשוב ביותר הוא סוג הקראוון והגודל שלו. שאלו את עצמכם שאלות כמו כמה אנשים יוצאים אתכם לטיול ולפי זה תוכלו להשכיר את הקראוון שמתאים לכם ולצרכים של כולם. בעיקרון, יש שתי אפשרויות בכל הנושא של חופשה בקראוונים. או שאתם משכירים קראוון נגרר וגוררים אותו בעצמכם ואז אתם חייבים לוודא שוו הגרירה מתאים לגודל הקראוון שאתם משכירים, אחרת זה פשוט לא יכול לצאת לפועל או שאתם משכירים קרוואן ממונע.

קראוון ממונע זה בעצם רכב שנע ממקום למקום ובנוי בצורה של קראוון ממש כמו הקראוונים שאנחנו רואים בכבישים של אירופה ובארצות הברית. בדרך כלל קראוונים המיועדים לזוג או למשפחה של 4 נפשות יתאימו כמעט לכל סוגי הרכבים.

השכרת קרוואן מחירים

בודקים לפני שמשכירים

ממש כמו שאתם בודקים שצימר או בית מלון תואמים את הצרכים שלכם, ככה מומלץ מאוד לעשות גם לפני שמזמינים קראוונים. אנו מציעים לכם להכין רשימת צרכים ולראות מה חשוב לכם שיהיה בתוך הקראוון כמו למשל מטבח מאובזר, כמות מיטות, מקלחת, טלוויזיה, חיבור לאינטרנט, ציוד קמפינג וכדומה.

 

איך בוחרים חברה להשכרת קראוון?

הדבר החשוב ביותר לפני שאתם בוחרים חברה ממנה תשכירו את הקראוון או אולי אפילו הקראוונים הוא בהיבט של שמירה על הקראוון והתחזוקה שלו. אתם בעצם רוצים להרגיש שאתם מגיעים לבית מלון ולכן חשוב שזה יהיה קראוון נקי, מתוחזק ומסודר. בקשו המלצות מחברים ולכן רק על חברה מומלצת ומוכרת. לפני שאתם מזמינים שאלו לגבי רמת הניקיון, שאתם מקבלים סדינים, מגבות וכל מה שצריך כדי להנות מחופשה מפנקת אבל בטבע. בדקו שהקראוונים עוברים טיפולי תחזוקה תקופתיים.

בעבור רבים חופשה משמעותה לטוס לנפוש בבית מלון אך מעבר לכך ישנה אפשרות להעביר חופשה זוגית או משפחתית גם ללא חדר בבית מלון. חופשה שהיא חוויה מעט שונה מלינה בבית מלון ואותה נעשה באמצעות קרוואן נגרר להשכרה. את הקרוואן נרתום אל הרכב שלנו או אל רכב שנשכיר במידה ומדובר במדינה אחרת אליה לא ניתן לקחת את הרכב ונצא אל החופשה שלנו.

מה ההבדל בין קרוואן ממונע לבין קרוואן נגרר להשכרה?

אז כפי שהכותרת כבר מרמזת ישנם שני סוגים של קרוואנים להשכרה כאשר האחד נגרר והשני ממונע. הממונע הוא למעשה רכב שהוא גם קרוואן ונחשב ליחידה אחת כאשר לעיתים יש הפרדה בין תא הנהג לבין תא הנוסעים ולעיתים מדובר בחלל אחד גדול ממש כמו של אוטובוס. הקרוואן הנגרר כשמו כן הוא וכל מה שנצטרך לעשות הוא לרתום אותו לרכב שלנו באמצעות וו גרירה וכבל חשמלי שייתן לו חשמל לאורות הבלימה והאיתות. כאשר אנו בוחרים בקרוואן נגרר להשכרה עלינו לוודא דבר אחד חשוב והוא שהרכב שלנו מסוגל לגרור קרוואן, שכן לעיתים מדובר במשקל רב שלא לכל רכב יש את היכולת לגרור ולשם כך צריך רכב חזק ולא רכב עירוני קומפקטי.

 

מה היתרונות של חופשה בקרוואן נגרר להשכרה?

ישנם מגוון רב של יתרונות לחופשה עם קרוואן נגרר כאשר בראש ובראשונה הוא שאנו לא חייבים לתכנן את החופשה לפרטי פרטים. הקרוואן מקנה לנו גמישות רבה שאנו יכולים לנצל במהלך החופשה וכל שעלינו לעשות הוא לתכנן מסלול כללי עם נקודות עניין שאנו רוצים לבקר בהן. לאחר מכן נוכל לנסוע באמצעות הקרוואן לכל אותם מקומות בימים ובזמנים שיתאימו לנו, למזג אויר ולרוח הטיול עצמו. בנוסף, אם נרצה להישאר במקום אחד יותר ממספר הימים שתכננו אין בעיה לעשות זאת היות ואנו לא מוגבלים בכמות הלילות בהם אנו יכולים לשהות במקום אחד בניגוד לחופשה בה אנו מזמינים מלונות מראש וצריכים להתכוונן לתכנון הראשוני.

 

קרוואן נגרר להשכרה בצפון

יתרון נוסף של חופשה עם קרוואן נגרר הוא שאנו יכולים לישון כמעט בכל מקום שנרצה. אמנם ישנם חניוני קרוואנים רבים בארץ ובעולם אך הקרוואן מקנה לנו גמישות לעצור לחניית לילה כמעט בכל מקום בחיק הטבע כך שנוכל לישון ליד מפלים ולהתעורר לידם בבוקר לארוחת בוקר בטבע. מעבר לכך, חופשה בקרוואן מאוד דומה לחופשה עם בית נייד, שכן בתוך הקרוואן יש את כל מה שאנחנו צריכים החל ממיטה מרווחת ונעימה, דרך מטבח מאובזר, מקלחת ושירותים ואפילו סלון לשתות בו את הקפה של הבוקר, לאכול ארוחות ולשחק יחד כל המשפחה בסוף היום.

כמה עולה קרוואן נגרר להשכרה?

המחיר של קרוואן נגרר משתנה בהתאם למספר פרמטרים כאשר קודם כל יש לקחת בחשבון את סוג הקרוואן שכן ישנם קרוואנים פשוטים יחסית וישנם קרוואנים מאובזרים ויוקרתיים מאוד כמו של חברת קַרָפָאן שנראים כמו דירת פאר קטנה וניידת. בנוסף גם משך ההשכרה ישפיע על המחיר הסופי כאשר אם ניקח את הקרוואן לתקופה ארוכה יחסית נוכל להנות ממחיר נוח יותר לעומת תקופה קצרה שתעלה לנו יותר כסף. המחירים של קרוואנים נגררים להשכרה ינועו בין טווח מחירים של 700 ש״ח עד 800 ש״ח לקרוואנים קטנים שמתאימים לזוג או למשפחה בת 4 נפשות. המחיר של קרוואנים גדולים יותר שמתאימים למשפחות גדולות של עד 6 נפשות ינוע בין 800 ש״ח ועלול להגיע עד 1000 ש״ח ליום במקרים של הקרוואנים היוקרתיים יותר.

קראוון להשכרה

להשכיר קראוון

רוצים לצאת לטייל בדרך הכי לא שגרתית אבל מהנה שאפשר? מחפשים קראוון להשכרה? בפוסט הבא תקבלו את כל מה שחשוב לדעת על השכרת קרוואן ובמהלכו נענה על שאלות כמו מאיפה משכירים קראוון, מה חשוב לבדוק לפני שמשלמים, כמה זה אמור לעלות ועוד…

כולנו נמצאים בתוך שגרה מעט שוחקת. עבודה, בית, ילדים, סידורים. אחת לכמה זמן כולנו רוצים לשחרר את הכל ופשוט לקחת חופש. לטייל. לנשום אוויר של טבע, אוויר נקי, לצפות בנופים מרהיבים ופשוט להתנתק מהכל. קראוון להשכרה מאפשר לנו מצד אחד לבנות את הטיול שלנו בדיוק איך שאנחנו רוצים ומצד שני לא לוותר על הנוחות שאנחנו רגילים אליה גם מהבית וגם בחופשה מבית מלון או צימר.

אז למה לי בכלל להשכיר קראוון?

עוד ועוד ישראלים מבינים את החוויה המדהימה שקיימת בהשכרת קראוון. זו דרך מופלאה לבלות עם המשפחה במלוא מובן המילה, להתנתק מכל מה שיש בחיי היום יום כולל מסכים, לחוות את הטבע במלוא עוצמתי ופשוט ממש פשוט להיות ביחד. זה זמן נפלא ללמד את הילדים שלכם דברים חדשים, להתגבש, לחוות ולצבור חוויות שלעולם לא תשכחו. בנוסף, בשונה מבית מלון או צימר, כשאנו בוחרים באופציה הנפלאה של קראוון להשכרה אנחנו מקבלים המון גמישות. אנחנו בוחרים איפה לישון, איפה לטייל בכל יום מחדש, מה אנחנו רוצים לשלב בתוך היום שלנו, מה בא לנו לאכול ועוד ועוד. הגמישות הזו מייצרת חופש וחופש עושה טוב לגוף ובעיקר לנשמה.

קרוואן להשכרה בזול

קראוון להשכרה איך מתקדמים?

אחרי שהחלטתם שאתם הולכים על זה כדאי שתדעו שיש שני סוגים של קראוון להשכרה. הסוג הראשון הוא קראוון ממונע והשני – קראוון נגרר. אם יש לכם רכב מספיק גדול, יכול מאוד להיות שתעדיפו קראוון נגרר משום שהוא לרוב יותר גדול ומאפשר יותר גמישות. אם לא, גם קראוון ממונע מספק מענה מושלם לצרכים שלכם. מעבר לזה, הקראוונים השונים מאובזרים בכל מיני דברים בפנים, יש קראוונים פשוטים, יש משודרגים ויש קראוונים ממש יוקרתיים למפונקים שבינינו. לכן, חשוב לבדוק לפני שאתם משכירים קראוון שהוא תואם את הצרכים שלכם, שיש בו את כל מה שאתם צריכים בשביל באמת להנות מהטיול שלכם. מיטות לכולם, מטבח מאובזר ועוד…

קראוון להשכרה כמה זה עולה?

מחירים של קראוון להשכרה משתנים בין חברה לחברה. קראוון ממונע למשל יקר יותר בהשוואה לקראוון נגרר. קראוון בסיסי יהיה זול בהשוואה לקראוון יוקרתי. בנוסף, ככל שתשכירו את הקרוואן לתקופה ארוכה יותר, כך המחיר ללילה יורד. לתקופות ממש ארוכות של יותר משבוע, רוב החברות המשכירות קראוונים מעניקות הנחה משמעותית. המחירים נעים בין 600-900 ש“ח ללילה לקראוון באמצע השבוע ובין 700-1,200 ש“ח לקראוון בסוף השבוע או בחגים וחופשים. ככל שתהיו יותר גמישים בתאריכים, ככה תוכלו להנות מהנחות ומחירים טובים.

קראוון להשכרה איך בוחרים?

חשוב מאוד לבחור חברה מקצועית כמו קַרָפָאן המתמחה בקראוון להשכרה. יש לוודא שהקרוואנים איכותיים, מתוחזקים, עוברים את כל הבדיקות בהיבט הבטיחותי, נקיים ושיחכה לכם בקרוואן כל מה שאתם צריכים כדי להנות מטיול קסום. שאלו שאלות כמו האם יש בקראוון מצעים ומגבות, האם הקראוון כולל בתוכו ערכת קמפינג כמו למשל סיר להכנת פויקה, צליות, שולחן וכסאות מתקפלים וכדומה. בדקו לגבי אביזרים משלימים כמו ערכת בישול להכנת ארוחות לכם ולילדים, ערכת קפה, מזגן וחימום בהתאם לעונה בשנה, מים חמים, חיבור לאינטרנט ובקיצור כל מה שאתם צריכים לחופשה מושלמת.

השכרת קרוואן לזוג מחירהרעיון והשימוש בקרוואנים החל עוד במאה התשע-עשרה. אז הם לא היו מחוברים למכוניות פרטיות ולג'יפים מפוארים, אלא ל… סוסים. לא לכל משפחה היו אז סוסים ואילו קרוואנים היו בגדר מותרות של עשירים בלבד. אבל, הזמנים משתנים וכיום כמעט כל זוג יכול להרשות לעצמו מידי פעם את החוויה האקסקלוסיבית של חופשה זוגית בקרוואן. רוצים לדעת מה השכרת קרוואן לזוג מחיר מה גם שהקרוואנים של היום הם נוחים ומאובזרים מעל ומעבר לכל מה שעשירי המאה ה – 19 יכלו להעלות בדמיונם, אפילו בחלומותיהם הוורודים ביותר.

 

חופשה חלומית בעלות הגיונית

מחירי המלונות והצימרים בארץ גבוהים יחסית. כמו כן, פעמים רבות המחיר כולל מגוון רחב של שירותים שלא באמת משמשים אתכם ואין שום סיבה שתשלמו עליהם (אם זה לובי המלון עם העיצוב המוגזם, חצי מן המנות בחדר האוכל שאין סיכוי שתגעו בהן, צוות הבידור או ה'קוסם' שהביאו כדי לשעשע את הילדים).

הרבה יותר חכם לשלם על מה שבאמת תהנו ממנו. ואם כבר ליהנות, אז קרוב לטבע, בשקט שלכם – ועם כל הפינוקים והפרטיות שמציע החדר במלון. רק בלי כל אזרחי ישראל על הראש, בלי צעקות הילדים והרעשים מן החדרים הסמוכים ועם החוף ו/או הנוף שמתאים לכם היום.

יתרון משוגע נוסף של חופשה זוגית בקרוואן, הוא היכולת לשנות מיקום מתי שרק תרצו. רק עולים על האוטו, מחליטים לאן, ונוסעים (ואפשר אפילו קודם להתחיל לנסוע ורק אז להחליט היכן מתמקמים).

 

אז כמה עולה התענוג הזה?

אם תרשמו בגוגל 'השכרת קרוואן לזוג מחיר' משתלם, יעלו לכם הצעות רבות ושונות זו מזו. בשורות הבאות נפרט את המרכיבים העיקריים שיש לשים לב אליהם בכל הצעת מחיר.

השכרת קרוואן זוגי היא על פי רוב זולה יותר מצימר או חדר במלון ועולה על פי רוב כמה מאות שקלים ללילה. 

טווח המחירים נע בדרך כלל בין 500-1000 ש' ללילה הראשון באמצע השבוע ובין 700-1200 ש' ללילה הראשון בסופי שבוע ובעונות השיא.

אם אתם שוקלים חופשה של מספר לילות (מעל 4) כדאי לבקש הצעת מחיר מיוחדת.

 

מספר רב של גורמים משפיעים על המחיר שתשלמו:

  • דגם הקרוואן וגודלו
  • רמת האבזור והפינוק שתבקשו.
  • מועד החופשה. כדאי לשים לב לנקודה זו. חלק מן החברות מגדירות את החופש הגדול כ'עונה החמה' וחלקן מגדירות כ'עונת השיא' את חגי ישראל הגדולים (סוכות, פסח, שבועות ויום העצמאות). חנוכה בדרך כלל לא נחשב כעונה חמה פשוט כי הוא יוצא בחודשי החורף. אם תזכרו שהקרוואן מאפשר לכם שהייה זוגית רומנטית ומפנקת במדבר או ליד הים גם בגשם, אולי תבחרו דווקא חג זה לבילוי הזוגי המיוחד שלכם ואפילו תקבלו אותו בזול.  
  • חופשת אמצע או סוף השבוע.
  • האם אתם אוספים את הקרוואן או מבקשים שיימקמו אותו מראש עבורכם?
  • כמה זמן מראש תזמינו את החופשה (זהו הפרמטר שהכי קל לשלוט בו. הזמנה מראש עשויה להניב חסכון משמעותי מאוד).
  • מספר הלילות (ככל שתשכרו את הקרוואן ליותר לילות כך המחיר לכל לילה יורד, לעיתים קרובות בצורה די משמעותית).

טיפ חשוב: כשאתם מוצאים ברשת או מקבלים הצעות מחיר על השכרת קרוואן לזוג מחיר, חשוב לשים לב האם הן כוללות מרכיבים זהים או דומים אחת לשנייה. כך למשל, חלק מחברות השכרת הקרוואנים כוללות את הביטוח במחיר הראשוני, ואחרות מוסיפות אותו כסעיף נפרד. בחלק מהקרוואנים ציוד קמפינג כלול במחיר (כגון אוהל ומזרנים, גזעי עצים למדורה, כסאות ומחצלות סיר פוייקה למדורה ועוד) ובחלקן תשלמו על פריטים כגון אלה בנפרד.

נשמע לכם מגניב אבל לרגע עוד חוששים? מוזמנים לדבר איתנו ולהבין כמה זה פשוט וטבעי. אנחנו משוכנעים שאחרי שתנסו חופשה כזו פעם אחת, תתאהבו ותחזרו אליה (ו… גם זו אל זה) שוב ושוב.

מחירון השכרת קרוואנים

מחיר השכרת קראוון ללילה משך זמן השכרת הקראוון
המחיר כלול קראוון משודרג עם מקלחון, חיבור לחשמל, מטבחון קטן עם מיקרו וקומקום, מיטות, מזגן, טלוויזיה עם אנטנה1,000-1,200 ש“חלילה אחד
המחיר כלול קראוון משודרג עם מקלחון, חיבור לחשמל, מטבחון קטן עם מיקרו וקומקום, מיטות, מזגן, טלוויזיה עם אנטנה950-1,100 ש“חשני לילות
המחיר כלול קראוון משודרג עם מקלחון, חיבור לחשמל, מטבחון קטן עם מיקרו וקומקום, מיטות, מזגן, טלוויזיה עם אנטנה900-1,050 ש“חשלושה לילות
המחיר כלול קראוון משודרג עם מקלחון, חיבור לחשמל, מטבחון קטן עם מיקרו וקומקום, מיטות, מזגן, טלוויזיה עם אנטנה850-1,000 ש“חארבעה לילות
המחיר כלול קראוון משודרג עם מקלחון, חיבור לחשמל, מטבחון קטן עם מיקרו וקומקום, מיטות, מזגן, טלוויזיה עם אנטנה800-950 ש“חחמישה לילות
המחיר כלול קראוון משודרג עם מקלחון, חיבור לחשמל, מטבחון קטן עם מיקרו וקומקום, מיטות, מזגן, טלוויזיה עם אנטנה700-800 ש“חשישה לילות
המחיר כלול קראוון משודרג עם מקלחון, חיבור לחשמל, מטבחון קטן עם מיקרו וקומקום, מיטות, מזגן, טלוויזיה עם אנטנה650-800 ש“חשבוע ויותר

אז מה היה לנו בכתבה:

קרפאן
קרפאן

חברת קרפאן (Carafun) היא חברה מובילה בתחום השכרת קרוואנים איכותיים בישראל.

אנו בחברת מחויבים להעניק שירות אישי ומקצועי, כולל הקפדה על ניקוי וחיטוי הקרוואן לפי הקריטריונים המחמירים של משרד הבריאות.

אנו זמינים ללקוחותינו בכל זמן ובכל עת.

אנו מדריכים כל לקוח ולקוח בצורה מפורטת לקראת תפעול הקרוואן לפני היציאה לשטח

הקרוואנים שאנו מציעים מותאמים לתקופות ארוכות או קצרות, ולמטרות שונות ומגוונות.

אנו מודעים לכך שחלק משמעותי מלקוחותינו לא שכרו עד היום קרוואן והם מעוניינים בייעוץ לפני היציאה היות וחסר להם מידע .

חברת קרפאן מתחייבת לכך שלקוחות אלו יקבלו את כל הייעוץ, האינפורמציה וההדרכה הדרושים על מנת ליהנות מחוויה מהנה ביותר בשטח. ההדרכה כוללת גם את נושא תפעול הקרוואן, חיבור הקרוואן לוו הגרירה, חניוני קרוואנים בישראל, נסיעה בטוחה עם קרוואן, והתייחסות לכל שאלה אחרת שהלקוחות מעלים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך פחות מ – 24 שעות

מאמרים מומלצים

מתחם 5 קרוואנים בחוף האון – כנרת

מתחם 5 קרוואנים בחוף האון – כנרת

מתחם קרוואנים מפנק שיש בו הכול!! חוף מוכרז ונקי, מתחם פרטי לכל קרוואן, מים וחשמל קבוע 24/7, אבזור ברמה הגבוהה ביותר!

סוג קרוואן: נגרר

כמות אנשים: כמה שרוצים

כמות מיטות: 20

מחיר ללילה: החל מ-899

ייטב בטבע קרוואנים – מתחמי קרוואנים בדרום

ייטב בטבע קרוואנים – מתחמי קרוואנים בדרום

חופשה משפחתית עם החברים חופשה רומנטית או אירועים מיוחדים אנחנו כאן בשבילכם! הקרוואנים ממוקמים במיקומים ייחודיים עם נופים עוצרי נשימה או מיקום בשטח על פי דרישה והתאמה. מתחם 1: חוות נועם המדברית ליד מטעים פרטיים מתחם 2: חוות צביקה – מומלץ רכיבה על סוסים לנופים מהפנטים! עמדות על האש פינות ישיבה פינות למדורה פלטת שבת לשומרי מסורת ארוחות בוקר בתוספת תשלום

סוג קרוואן: נגרר

כמות אנשים: 7

כמות מיטות: 4

מחיר ללילה: בתיאום מראש

מאמרים מומלצים

חניוני קרוואנים

חניוני קראוונים בכל רחבי ישראל בשנים האחרונות אי אפשר שלא לשים לב שהישראלים מגלים עוד ועוד אפשרויות לטייל בחיק הטבע וליהנות ממה שהטבע מציע. הנופים

השכרת קרוואן לא נגרר

השכרת קרוואן לא נגרר

השכרת קרוואן לא נגרר כמהים לחופשה ומתלבטים בין פינוק של מלון לבין קרבה לטבע? לא צריך לבחור. אפשר גם וגם. איך? איפה? זה פשוט מאוד.

השכרת קרוואן זוגי

השכרת קרוואן זוגי

השכרת קרוואן זוגי חופשה בקרוואן היא מהחוויות המיוחדות ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם. חופשה כזו, עם קרוואן פרטי שעומד לרשותכם, שאותו תוכלו להציב בכל מקום ואף

השכרת קרוואן ים המלח

השכרת קרוואן ים המלח

השכרת קרוואן ים המלח חופשה של השכרת קרוואן בים המלח היא השילוב המושלם בין חופש אולטימטיבי, חופשה בסטנדרט פינוק ברמה הגבוהה ביותר, במקום הנמוך ביותר

השכרת קרוואן ללילה

השכרת קרוואן ללילה

השכרת קרוואן ללילה מירוץ החיים שוחק ומעייף את כולנו. כמעט כולנו עובדים קשה למחייתנו, מקדישים שעות בטיפול השוטף ובטיפוח הילדים והבית (הכנת האוכל, שטיפת הכלים,

השכרת קרוואן בירדן כנרת

השכרת קרוואן בירדן כנרת

השכרת קרוואן בירדן כנרת נהר הירדן ואגם הכנרת הם ללא ספק מיעדי התיירות והנופש המרכזיים ביותר בארץ. מלבד תיירות ונופש הם משמשים אותנו כמובן לשאיבת

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!