השכרת קרוואן נייד

השכרת קרוואן נייד לכל מטרה

מהם החוקים שכדאי לדעת לפני השכרת קרוואן נייד, מי יכול לגרור קרוואן נייד והאם נדרש בשביל זה רישיון ספציפי? האם משתלם להשכיר קרוואן בארץ? איך התהליך עובד? מהיכן מומלץ להשכיר? והאם זה יותר כדאי מאשר חופשה בצימר או מלון? לפניכם כל מה שצריך לדעת לפני שתעשו את הצעד לטיול בארץ עם קרוואן נייד.

האם משתלם להשכיר קרוואן בארץ?

להשכיר קרוואן בארץ זאת אחת האפשרויות המשתלמות הן במחיר והן בנוחות, כמובן שהמחיר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כגון חברת ההשכרה, סוג הכלי וטווח ההשכרה.

כמה יתרונות בולטים של השכרת קרוואן נייד

  • אתם רשאים לנוע בחופשיות עם הקראוון בכל חלקי הארץ.
  • הקרוואן הוא הכל, הוא החדר שלכם, המטבח שלכם, המרפסת שלכם, הסלון והרכב שלכם.
  • בא לכם טיול מגוון עם נופים שונים? כל מה שעליכם לעשות הוא להפעיל את הוויז ולנסוע ליעד הבא.
  • מחיר – המחיר עבור השכרת קרוואן הינו משתלם יותר מאשר השכרת חדר במלון או צימר לתקופה זהה.
  • אתם יכולים לבחור את מיקום "החדר" שלכם, אתם רוצים לחנות על שפת הים? אתם חושבים על נוף ההררי? הבחירה בידכם.

איך התהליך עובד ומאיפה משכירים?

יש הרבה חברות השכרה של קרוואנים, הכי חשוב לבדוק את התנאים של הקרוואן ואת התנאים של החברה ממנה אתם מקבלים שירות. עליכם לבחור חברה איתה תוכלו ליצור קשר ויהיה לכם מענה אנושי זמין בכל עת במקרי חירום. כמו כן, בחרו חברה עם היצע קרוואנים רחב.

איפה משכירים קרוואן נייד

האם יש חניות ייעודיות לקרוואנים?

פה זה לא אירופה ובטח לא ארצות הברית, אבל בהחלט יש היצע נכבד של חניות ייעודיות לקרוואנים בארץ. החניונים פרוסים לאורכה של הארץ באופן המתאים לטיול מהצפון ועד לדרום. מומלץ להתאים את המסלולים לחניונים או להפך. חלק מהחניונים יציעו לכם שירות מצומצם של לינה בלבד, ומצד שני תוכלו להתפנק בחניון המציע לכם חשמל, מים ומיקום אטרקטיבי.

מה נמצא בקרוואן?

המטרה שלנו היא לגרום לכם להרגיש הכי בבית שיש, עד לפרטים הקטנים ביותר. כאשר מדובר על טיולים ארוכים כנראה שתבלו לא מעט זמן בין כותלי הקרוואן ולכן הקרוואנים שלנו משודרגים עם שירותים מרווחים, מקלחת, מטבח ומערכות מולטימדיה שיעשו לכם קצת שקט מאחור.

בטיחות

נושא הבטיחות הינו חלק בלתי נפרד משכירות הקרוואן, במעמד ההשכרה אתם תקבלו תדרוך לגבי תפעול הכלי באופן בטוח. כמו כן, נוודא יחדיו שכל חלקי הרכב עובדים בצורה תקינה, ממש כמו טסט. כמו כן, יש לוודא שגם האזור הפנימי של הקרוואן תקין מבחינת גז כיריים, מים וכו'.

החוקים של נסיעה עם קרוואן נייד

האם אני צריך רישיון מיוחד בשביל לגרור קרוואן נייד? אז לא, אין צורך ברישיון מיוחד בכדי להניע את הקרוואן. כל רכב שיש לו וו גרירה ייעודי יש לו גם אישור גרירה (משקל לפי הרישיון). אם אין לכם וו גרירה תוכלו להתקין אחד, או לשכור אוטוקרוואן. כמובן שעליכם לנהוג בהתאם להוראות התחבורה במקום.

השכרת קרוואן נייד הוא סוג שונה של חופשה בארץ, סוג מגבש יותר. חשוב לבחון את כל פרטי החברה ומה מומלץ לקחת אתכם לחופשה. בשביל לדעת את כל הפרטים הקטנים עליכם ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר תעניק לכם ייעוץ והמלצות אודות הכלי אותו מומלץ לכם לשכור ומהי התקופה המתאימה לטיול אליו אתם מייחלים. טיול בקרוואן מתאים למשפחות, לזוגות, לצעירים וגם לאדם יחיד שרוצה להתבודד מעט ולטייל ברחבי הארץ, אתם תדאגו למסלול, אנחנו נדאג לקרוואן.

קרוואנים ניידים להשכרהקרוואנים ניידים להשכרה

בכל שנה נראים בכבישי ישראל, בחניונים ובפינות החמד יותר ויותר קרוואנים. קרוואנים ברמות גימור ואבזור שונות, בצורות מגוונות, , קטנים וגדולים,  צנועים ומפוארים… בכנרת, על שפת הים התיכון, באזור ההר , בנגב ובמדבר… לעיתים קרוואן בודד בשטח, לפעמים שיירה של מספר קרוואנים ולפעמים חניון עם עשרות קרוואנים ניידים להשכרה, במתחם גדול ושוקק חיים וצחוקי ילדים.

אין ספק שטרנד הקרוואנים צובר תאוצה. אולי אפילו במידה מוגזמת, לטעמם של חלק מוותיקי התחום בארץ, שרק מחפשים זמן של שקט, הרחק מכל ההמון על המוזיקה, העשן והרעש שלו.

לטייל כמו צב, עם בית על הגב

טיול או חופשה בקרוואן אינם דומים לשום טיול או חופשה אחרים. השילוב המופלא הזה בין חופש, מרחב פתוח, ניידות, קרבה מיידית לחוף ולנוף, היכולת להיות, הלכה למעשה, רגל אחת בטבע ורגל שנייה בתוך חדר מפנק שנוסע איתך לכל מקום שתבחר/י – כל אלה יחד יוצרים חווית חופשה ששום מלון, שום צימר ושום אוהל על החוף לא ישתוו לה. נקודה. 

מרבית הקרוואנים להשכרה מגיעים מאובזרים ברמה שאיננה נופלת מזו של הצימר או חדר המלון.  תמצאו בהם מיטה זוגית מפנקת (ואם רק תרצו גם כמה מיטות ילדים מגניבות). מטבח קטן שבדרך כלל כולל גם מקרר וגם כיריים לבישול, פינת ישיבה  ועבודה מפנקת, טלוויזיה עם ערוצים שונים וכמובן חדר קטן אך מפנק של מקלחת ושירותים.

נוסף על אלה, תוכלו לשכור עם הקרוואן גם ציוד קמפינג מגוון כגון שולחן וכסאות, מחצלות, סיר פויקה (סיר מברזל יצוק שנועד לבחשול על מדורה, ועוד..)

חלק מן הנופשים גוררים את הקרוואן בעזרת רכבם הפרטי. אחרים  מבקשים את חברת השכרת הקרוואנים למקם את הקרוואן בנקודה כלשהי לפי בחירתם.

 

למי מתאימה חופשת קרוואנים ניידים להשכרה

חופשה כזו מתאימה לכל זוג / משפחה ואף מתאימה במיוחד למפגש משפחתי מורחב. כך למשל, ניתן לממש את הרצון  לקבץ את כל האחים במשפחה, כל אחד המשפחה שלו, לאותו מקום. כך לכל אחת מהמשפחות יש קרוואן מסודר ומאובזר משלה, אך ניתן לחנות את הקרוואנים כך שתיווצר חצר משותפת לכל המשפחה המורחבת, בה הילדים יכולים להיפגש ולשחק במשך היום ואילו המבוגרים ייפגשו בה בלילה. בדרך זו מתקבל מרחב פרטי מושלם לכל משפחה קטנה ומרחב ציבורי מקרב לכל המשפחות יחד. 

בנוסף, כאמור, זוגות רבים שוכרים קרוואנים ויוצאים לחופשה פרטית ורומנטית בטבע. כשמצד אחד יש פנאי מכל דאגות היום יום, מצד שני יש פינת טבע שקטה עם זריחות ושקיעות ומצד שלישי יש מרחב פרטי ומפנק – יש את כל התנאים בשביל שהזוגיות תתחדש ותעמיק.

 

סוגי קרוואנים

ניתן לשכור אחד משני סוגים של קרוואנים: קרוואן ממונע או קרוואן נגרר. הממונעים מספקים לכם מרחב משותף של הנהג עם כל באי החופשה, כך שזמני הנהיגה מהווים חלק מן הזמן ומן ה'מסע' המשותפים של כולכם יחד ולכך יש אפקט מיוחד ומלכד. הקרוואנים הנגררים, לעומת זאת,  מאפשרים לכם להשאיר את הקרוואן בחניון קרוואנים או במקום בטוח אחר ולצאת עם  הרכב הפרטי (או השכור), לגיחות באזור, למפל יפה, לנקודת תצפית, או פשוט למסעדה מומלצת, גם למרומות שלא תמיד נוח להגיע אליהם עם קרוואן גדול.

שני טיפים לסיום:

  1. בין אם אתם שוכרים קרוואן ממונע או נגרר, קחו בחשבון בתכנון היום הראשון של החופשה, זמן הדרכה והתארגנות באתר מסירת הקרוואן.
  2. מניסיון של לקוחות רבים, עולה שוב ושוב האמירה חופשה של יומיים או שלושה בקרוואן מרגידה מאוד לא ממצה. אנו ממליצים בחום לתכנן ולאפשר לעצמכם 4 ימים ומעלה של חופשה, בה תוכלו לשכור את הקרוואן, להגיע לנקודה יפה, להתמקם, ליהנות כמה ימים ורק אז להחזיר את הקרוואן לחברה.

מבולבלים ממגוון האפשרויות?

מוזמנים להתקשר ונשמח לספק לכם את כל המידע הנחוץ בסבלנות ובאדיבות על קרוואנים ניידים להשכרה.

השכרת קרוואן נגררהשכרת קרוואן נגרר

מבין שני סוגי הקרוואנים המוצעים היום להשכרה, הקרוואן הממונע והקרוואן הנגרר, המודל הנגרר הוא ללא ספק המודל השכיח ביותר והמבוקש ביותר. במרבית המקרים, הסיבה לכך היא סיבה כלכלית וזו סיבה מצוינת לבחור באופציה אחת על פני אחרת, אבל לקרוואן נגרר ישנו גם יתרון אחד חשוב על פני המודל הממונע וגם הוא יכול להוות עילה מצוינת להעדפת השכרת קרוואן נגרר דווקא. אז באילו מצבים נכון יותר לשכור קרוואן נגרר ומהן האופציות העומדות בפניכם בקטגוריה הזאת? על כך בשורות הבאות.

 

מתי נכון לכם יותר קרוואן נגרר?

ככלל, קרוואן ממונע נחשב לקרוואן המפנק ביותר, שכן חלל הקרוואן וחלל הרכב חד הם – לאורך כל הטיול יכולים כל בני המשפחה להיות יחד, גם בנסיעות הארוכות וגם בעצירות, עם אפשרות לשימוש בכל האמצעים המופעלים על ידי מנוע הרכב, גם לטובת השהייה בקרוואן. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם יש יתרון מובהק לאופציה של השכרת קרוואן נגרר ושבהם הופכת האופציה הממונעת לאופציה מכבידה במיוחד. מקרים אלה מאופיינים בטיולים שבהם אתם צפויים לעשות נסיעות שטח או נסיעות באזורים בהם קשה להתנייד עם רכב גדול וכבד. כך למשל, גם אם אתם מתכוונים להגיע לחוף הים בכנרת ואז ליהנות מהרכב הפרטי שלכם כדי לטייל באזור ואפילו לטייל ברחובות טבריה, יהיה לכם נוח הרבה יותר לשכור קרוואן נגרר, להעמיד אותו בחוף ולתפוס לכם מקום קבוע בחוף ולאחר מכן להתנייד בצורה חופשית באמצעות הרכב הפרטי שלכם. זהו יתרון חשוב מאוד בסוגים כאלה של טיולים ונופשים ולמעשה מהווה את אחד השיקולים המרכזיים בהעדפת האופציה של השכרת קרוואן נגרר על פני קרוואן ממונע.

אילו סוגים של קרוואן נגרר עומדים לרשותכם?

ככלל, המודלים השונים של קרוואנים נגררים נבדלים זה מזה בגודל שלהם וברמת האבזור והאירוח שלהם. הקרוואן הקטן ביותר מתאים לכל הפחות לארבע נפשות, אם כי מדובר באמת בקרוואן קטן מאוד. קרוואן טיפוסי שנחשב למודל הפופולארי ביותר הוא הקרוואן שמתאים לחמש עד שש נפשות ושבו תוכלו ליהנות גם מפינת ישיבה, פינת בישול, חדר שירותים ומקלחת וכמובן מיזוג אוויר, תאורה, אוורור, נקודות חשמל ואולי אפילו מסך טלוויזיה, מה שמביא אותנו לפרמטר השני של רמת האבזור בקרוואן. ישנם קרוואנים שנחשבים למאוד פונקציונליים ופרט לכך שהם מספקים לכם מקום לשהות בו, מקום להניח את הראש בלילה ומקום ממוזג בסביבה חמה, הם לא מציעים שום רמה של פינוק או מותרות. לעומתם, מודלים שונים של קרוואנים נגררים תוכננו ועוצבו בכדי לפנק אתכם ולהעניק לכם תחושה של אירוח חמישה כוכבים. זה כמובן עולה יותר, אבל לרוב זה לגמרי משתלם ובעל השפעה דרמטית על חוויית הטיול כולה.

לעניין גודל הקרוואן, ישנו פרמטר אחד חשוב בכל מקרה של השכרת קרוואן נגרר – גודל הקרוואן קשור ישירות למשקל שלו והמשקל שלו חייב להתאים לרכב שאיתו אתם גוררים את הקרוואן. במילים אחרות, אם יש לכם רכב משפחתי ממוצע, לא תוכלו לגרור איתו יותר מקרוואן בינוני לחמש נפשות. אם תרצו לשכור קרוואן גדול יותר, יהיה עליכם לשכור גם רכב מתאים, בדרך כלל ג'יפ או טנדר שיכול לשאת את משקל הקרוואן אחריו וגם מורשה לשאת אותו על פי חוק. את כל הסוגיות הללו חשוב לשקול לפני שאתם מקבלים החלטה לגבי סוג הקרוואן המתאים לכם וגודלו ובמקום הנכון תוכלו גם לקבל את הייעוץ המתאים וגם ליהנות ממבחר מספיק גדול ומגוון של קרוואנים, כדי למצוא בתוכו את הדגם המתאים בדיוק לצרכים שלכם.

מחירון השכרת קרוואנים

מחיר השכרת קראוון ללילה משך זמן השכרת הקראוון
המחיר כלול קראוון משודרג עם מקלחון, חיבור לחשמל, מטבחון קטן עם מיקרו וקומקום, מיטות, מזגן, טלוויזיה עם אנטנה1,000-1,200 ש“חלילה אחד
המחיר כלול קראוון משודרג עם מקלחון, חיבור לחשמל, מטבחון קטן עם מיקרו וקומקום, מיטות, מזגן, טלוויזיה עם אנטנה950-1,100 ש“חשני לילות
המחיר כלול קראוון משודרג עם מקלחון, חיבור לחשמל, מטבחון קטן עם מיקרו וקומקום, מיטות, מזגן, טלוויזיה עם אנטנה900-1,050 ש“חשלושה לילות
המחיר כלול קראוון משודרג עם מקלחון, חיבור לחשמל, מטבחון קטן עם מיקרו וקומקום, מיטות, מזגן, טלוויזיה עם אנטנה850-1,000 ש“חארבעה לילות
המחיר כלול קראוון משודרג עם מקלחון, חיבור לחשמל, מטבחון קטן עם מיקרו וקומקום, מיטות, מזגן, טלוויזיה עם אנטנה800-950 ש“חחמישה לילות
המחיר כלול קראוון משודרג עם מקלחון, חיבור לחשמל, מטבחון קטן עם מיקרו וקומקום, מיטות, מזגן, טלוויזיה עם אנטנה700-800 ש“חשישה לילות
המחיר כלול קראוון משודרג עם מקלחון, חיבור לחשמל, מטבחון קטן עם מיקרו וקומקום, מיטות, מזגן, טלוויזיה עם אנטנה650-800 ש“חשבוע ויותר

אז מה היה לנו בכתבה:

קרפאן
קרפאן

חברת קרפאן (Carafun) היא חברה מובילה בתחום השכרת קרוואנים איכותיים בישראל.

אנו בחברת מחויבים להעניק שירות אישי ומקצועי, כולל הקפדה על ניקוי וחיטוי הקרוואן לפי הקריטריונים המחמירים של משרד הבריאות.

אנו זמינים ללקוחותינו בכל זמן ובכל עת.

אנו מדריכים כל לקוח ולקוח בצורה מפורטת לקראת תפעול הקרוואן לפני היציאה לשטח

הקרוואנים שאנו מציעים מותאמים לתקופות ארוכות או קצרות, ולמטרות שונות ומגוונות.

אנו מודעים לכך שחלק משמעותי מלקוחותינו לא שכרו עד היום קרוואן והם מעוניינים בייעוץ לפני היציאה היות וחסר להם מידע .

חברת קרפאן מתחייבת לכך שלקוחות אלו יקבלו את כל הייעוץ, האינפורמציה וההדרכה הדרושים על מנת ליהנות מחוויה מהנה ביותר בשטח. ההדרכה כוללת גם את נושא תפעול הקרוואן, חיבור הקרוואן לוו הגרירה, חניוני קרוואנים בישראל, נסיעה בטוחה עם קרוואן, והתייחסות לכל שאלה אחרת שהלקוחות מעלים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך פחות מ – 24 שעות

מאמרים מומלצים

מתחם 5 קרוואנים בחוף האון – כנרת

מתחם 5 קרוואנים בחוף האון – כנרת

מתחם קרוואנים מפנק שיש בו הכול!! חוף מוכרז ונקי, מתחם פרטי לכל קרוואן, מים וחשמל קבוע 24/7, אבזור ברמה הגבוהה ביותר!

סוג קרוואן: נגרר

כמות אנשים: כמה שרוצים

כמות מיטות: 20

מחיר ללילה: החל מ-899

ייטב בטבע קרוואנים – מתחמי קרוואנים בדרום

ייטב בטבע קרוואנים – מתחמי קרוואנים בדרום

חופשה משפחתית עם החברים חופשה רומנטית או אירועים מיוחדים אנחנו כאן בשבילכם! הקרוואנים ממוקמים במיקומים ייחודיים עם נופים עוצרי נשימה או מיקום בשטח על פי דרישה והתאמה. מתחם 1: חוות נועם המדברית ליד מטעים פרטיים מתחם 2: חוות צביקה – מומלץ רכיבה על סוסים לנופים מהפנטים! עמדות על האש פינות ישיבה פינות למדורה פלטת שבת לשומרי מסורת ארוחות בוקר בתוספת תשלום

סוג קרוואן: נגרר

כמות אנשים: 7

כמות מיטות: 4

מחיר ללילה: בתיאום מראש

מאמרים מומלצים

חניוני קרוואנים

חניוני קראוונים בכל רחבי ישראל בשנים האחרונות אי אפשר שלא לשים לב שהישראלים מגלים עוד ועוד אפשרויות לטייל בחיק הטבע וליהנות ממה שהטבע מציע. הנופים

השכרת קרוואן לא נגרר

השכרת קרוואן לא נגרר

השכרת קרוואן לא נגרר כמהים לחופשה ומתלבטים בין פינוק של מלון לבין קרבה לטבע? לא צריך לבחור. אפשר גם וגם. איך? איפה? זה פשוט מאוד.

השכרת קרוואן זוגי

השכרת קרוואן זוגי

השכרת קרוואן זוגי חופשה בקרוואן היא מהחוויות המיוחדות ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם. חופשה כזו, עם קרוואן פרטי שעומד לרשותכם, שאותו תוכלו להציב בכל מקום ואף

השכרת קרוואן ים המלח

השכרת קרוואן ים המלח

השכרת קרוואן ים המלח חופשה של השכרת קרוואן בים המלח היא השילוב המושלם בין חופש אולטימטיבי, חופשה בסטנדרט פינוק ברמה הגבוהה ביותר, במקום הנמוך ביותר

השכרת קרוואן ללילה

השכרת קרוואן ללילה

השכרת קרוואן ללילה מירוץ החיים שוחק ומעייף את כולנו. כמעט כולנו עובדים קשה למחייתנו, מקדישים שעות בטיפול השוטף ובטיפוח הילדים והבית (הכנת האוכל, שטיפת הכלים,

השכרת קרוואן בירדן כנרת

השכרת קרוואן בירדן כנרת

השכרת קרוואן בירדן כנרת נהר הירדן ואגם הכנרת הם ללא ספק מיעדי התיירות והנופש המרכזיים ביותר בארץ. מלבד תיירות ונופש הם משמשים אותנו כמובן לשאיבת

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!