השכרת קרוואנים

מתחם 5 קרוואנים בחוף האון – כנרת

מתחם 5 קרוואנים בחוף האון – כנרת

מתחם קרוואנים מפנק שיש בו הכול!! חוף מוכרז ונקי, מתחם פרטי לכל קרוואן, מים וחשמל קבוע 24/7, אבזור ברמה הגבוהה ביותר!

סוג קרוואן: נגרר

כמות אנשים: כמה שרוצים

כמות מיטות: 20

מחיר ללילה: החל מ-899

ייטב בטבע קרוואנים – מתחמי קרוואנים בדרום

ייטב בטבע קרוואנים – מתחמי קרוואנים בדרום

חופשה משפחתית עם החברים חופשה רומנטית או אירועים מיוחדים אנחנו כאן בשבילכם! הקרוואנים ממוקמים במיקומים ייחודיים עם נופים עוצרי נשימה או מיקום בשטח על פי דרישה והתאמה. מתחם 1: חוות נועם המדברית ליד מטעים פרטיים מתחם 2: חוות צביקה – מומלץ רכיבה על סוסים לנופים מהפנטים! עמדות על האש פינות ישיבה פינות למדורה פלטת שבת לשומרי מסורת ארוחות בוקר בתוספת תשלום

סוג קרוואן: נגרר

כמות אנשים: 7

כמות מיטות: 4

מחיר ללילה: בתיאום מראש

מתחם 8 קרוואנים נייחים מול נוף הכנרת

מתחם 8 קרוואנים נייחים מול נוף הכנרת

סיגל קרוואנים קרוואנים קו ראשון למים כולל כל הפינוקים האפשרים. לכל לקוח שירותים ומקלחת פרטים . טלויזיה עם כבלים מחובר ל-yes wi -fi פינות ישיבה .ערסלים .מטבח גדול חיצוני .מקררים מקפאים .ועוד מלא דברים

סוג קרוואן: ממונע

כמות אנשים: 45

כמות מיטות: 20

מחיר ללילה: משתנה

סיגל קרוואנים – קו ראשון למים

סיגל קרוואנים – קו ראשון למים

קרוואנים קו ראשון למים כולל כל הפינוקים האפשרים. לכל לקוח שירותים ומקלחת פרטים . טלויזיה עם כבלים מחובר ל-yes wi -fi פינות ישיבה .ערסלים .מטבח גדול חיצוני .מקררים מקפאים .ועוד מלא דברים

סוג קרוואן: ממונע

כמות אנשים: משתנה

כמות מיטות: 5

מחיר ללילה: משתנה

קראוון משפחתי – מיטה זוגית ו3 מיטות קומותיים

קראוון משפחתי – מיטה זוגית ו3 מיטות קומותיים

כולל רכב טנדר 5 מקומות במידת הצורך. קרוואן+רכב החבילה המושלמת

סוג קרוואן: נגרר

כמות אנשים: 8

כמות מיטות: 4

מחיר ללילה: בתיאום מראש

קרוואן נגרר זוגי ורומנטי במרכז – ישרוואן

קרוואן נגרר זוגי ורומנטי במרכז – ישרוואן

חברת ישרוואן שמחה להעמיד לרשותכם מגוון קרוואנים מכל הסוגים. התקשרו וקבלו הצעות משתלמות 053-3520517

סוג קרוואן: נגרר

כמות אנשים: 2

כמות מיטות: 1

מחיר ללילה: תלוי בימים

ישראוואן השכרת קרוואנים 5 עד 7 אנשים במרכז

ישראוואן השכרת קרוואנים 5 עד 7 אנשים במרכז

מגוון קרוואנים לבחירה מחברה ותיקה ומומלצת בתחום לכל אזור בארץ. מומלץ לזוגות, קבוצות ומשפחות שרוצות חוויה בלתי נשכחת! מחירים – 5 אנשים: 700₪ ליום באמצע שבוע, 850₪ ליום באמצע שבוע, 900₪ בחופשות וחגים. 7 אנשים: 800₪ ליום באמצע שבוע, 1000₪ ליום באמצע שבוע, 1100₪ בחופשות וחגים.

סוג קרוואן: נגרר

כמות אנשים: 5-7

כמות מיטות: 3

מחיר ללילה: תלוי בכמות אנשים

השכרת קרוואן בארץבתקופה ארוכה שבה רוב בתי המלון בארץ סגורים, הצימרים מלאים עד אפס מקום הן מצפון והן מדרום, אלה שפנויים לא חוששים להפגיז במחירים לא ממש שפויים, האופציה לצאת מהארץ כמעט ולא קיימת הן מבחינה כלכלית והן מבחינה לוגיסטית (בידודים, בדיקות קורונה וכדומה) השכרת קרוואן בארץ הפכה להיות אופציה מדהימה לטיולים, חופשות ונסיעות.

יותר ויותר ישראלים מבינים את הפוטנציאל האדיר הטמון בהשכרת קרוואן בארץ. תוך זמן קצר תוכלו לארגן חופשה זוגית רומנטית בטבע או חופשה לכל המשפחה ולהנות מכל מה שיש לשטחים הנרחבים של מדינת ישראל להציע. במדריך הבא נציג בפניכם את כל המידע שאתם צריכים להשכרת קראוון בארץ ונענה על שאלות כמו מה היתרונות של השכרת קרוואן בארץ, כמה זה אמור לעלות, מה צריך לבדוק לפני שהולכים על זה ועוד. החופשה הבאה שלכם מתחילה עם השכרת קרוואן בארץ.

 

השכרת קרוואן בארץ איפה נטייל?

לא סתם אומרים שמדינת ישראל היא בין היפות בעולם. קטנה קטנה אך יש בה הכל. חופים מרהיבים, שדות פורחים, פרדסים שופעים בפירות, חקלאות בכל פינה, הכינרת מצפון, ים המלח והים האדום מדרום ובאמצע חופיו המרהיבים של הים התיכון!

כל מה שנותר לכם הוא פשוט לבחור! זו יכולה להיות חופשה ברמת הגולן בנוף הררי ירוק אולי אפילו מושלג בשילוב מפלים ונחלים מכל עבר, חופשה בגליל המערבי או הכינרת המדהימה או חופשה מדברית בנגב או בערבה עם השקט והשלווה המדהימים של המדבר, נצנוץ הכוכבים, שקיעות זריחות ופריחה משגעת.

 

השכרת קראוון בארץ מדוע עכשיו זה הזמן הטוב ביותר?

רובנו עברנו תקופה וחלקנו עדיין עוברים תקופה לא פשוטה. רבים בחל“ת ואי הוודאות עדיין כאן, חלקנו פוטרנו ועדיין לא עובדים, יש כאלה שהעסק שלהם נמצא במשבר כלכלי מתמשך ובמקביל אנחנו צריכים לתמרן בין הסגרים, בין הבית לבין המשימות ובואו נודה באמת החיים ממשיכים. הרי כולנו רוצים וחושקים שהם ימשיכו. אנחנו צריכים את האוויר הזה. את האנרגיה. את האור. את הדברים הקטנים האלה שמחזירים לנו את הכוח והחשק להמשיך הלאה. לתת לעצמנו ולילדים שלנו רק טוב. כן. גם לנו הסוללה לפעמים נגמרת וזה בדיוק הזמן לנצל את מזג האוויר המושלם – לא קר ולא חם מדי ולצאת לטיול.

יחד עם זאת, המסעדות ורוב האטרקציות עדיין סגורים. אם גם אתם מרגישים שהאנרגיות שלכם בדאון במקום אפ, אם אתם חייבים אוויר של טבע, זמן איכות עם בן או בת הזוג, זמן אמיתי עם הילדים ללא מסכים וללא גירויים, השכרת קראוון בארץ זה בול בשבילכם.

 

 

השכרת קראוון בארץ בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם

זו ההזדמנות שלכם להזמין קראוון בדיוק מושלם לצרכים שלכם! קראוון לפי גודל המשפחה עם כל מה צריך לחופשה חולמית: מיטות עם מזרנים נוחים לכולם, חיבור לחשמל ואינטרנט, תאורה, ערכת קמפינג שתאפשר לכם לבשל גם בתוך הקראוון חביתות וכאלה אך גם פוייקה ועל האש בחוץ בחיק הטבע, מקלחת חמה להתחיל ולסיים בה את היום ובקיצור כל מה שצריך בשביל חופשה שהיא לא פחות ממושלמת.

 

השכרת קראוון בארץ איך זה עובד?

אז ככה. קודם כל אתם צריכים להבין כמה אנשים אתם. האם אתם נוסעים כל המשפחה עם הילדים? האם כמה משפחות ולכולם יש ילדים? אולי טיול רק של מבוגרים וזוגות? למה? משום שאתם צריכים לספור שיש מספיק מקום בכל קראוון. בשלב השני עליכם לבחור את סוג הקראוון: ממונע או נגרר. יש קראוונים שהם רכב בפני עצמו ואז כל מה שאתם צריכים זה בעצם רישיון נהיגה ויש קראוונים שהם נגררים ואז אתם צריכים גם רישיון נגרר וגם וו גרירה. בשלב הבא עליכם לבחור את רמת האירוח של הקראוון: סטנדרטי, משודרג או יוקרתי. זה כמובן גם תלוי באיזה סוג של חופשה אתם בדיוק מחפשים, כמה אתם רוצים להתפנק ולא פחות חשוב – מה התקציב שלכם?

 

השכרת קראוון בארץ כל היתרונות במקום אחד

השכרת קראוון היא אופציה מהממת ונפלאה להתחבר מחדש לחיק הטבע ולצאת לסוג של קמפינג אבל מלי לישון באוהלים. אתם יכולים להנות מהטבע אבל בלי לקום עם גב תפוס. בלי לישון על אבנים בקור ולקום כאילו ישנתם בטירונות. אתם יכולים להיחשף למגוון של נופים, צבעים וריחות מבלי להתפשר על הנוחות שלכם. מזרן נוח וכל מה שאתם צריכים ממש כמו בבית מלון או צימר מפנק רק שאתם ממש בטבע. אתם אפילו צפויים לשמוע בארבע בבוקר את ציוץ הציפורים הנודדות ובאמצע הלילה את השועלים.  תשכחו מכל מה שיש בשינה באוהלים: יתושים, חום, קור, יובש בפה…

בקראוון בעצם יש את כל מה שאתם צריכים לחופשה מפנקת בחיק הטבע: מקלחת עם מים חמים, שירותים נקיים ונוחים לשימוש, מטבח מאובזר עם כל מה שצריך כדי להכין ארוחות מפנקות לכם ולכל המשפחה, רשתות המונעות כניסה של מזיקים והיעקצויות, מזגן או חימום בהתאם לעונה בשנה, שולחן נפתח, כסאות, ערכת פיקניק ואפילו יש קראוונים משודרגים עם טלוויזיה וחיבור לכבלים. חלק מהקראוונים מציעים עוד מגוון של מוצרים להקל עליכם ולמנוע מכם להיסחב עם חצי בית כמו למשל כסאות ושולחנות מתקפלים,  כלים להכנת פוייקה, עצים להדלקת מדורה בערב, פק“ל קפה ועוד.

השכרת קרוואן בארץ כדי לוודא לפני

מחיר השכרת קרוואן בארץלפני שאתם משכירים קראוון הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לבדוק הוא כאמור הצרכים שלכם. שאלו את עצמכם שאלות כמו למשל כמה אנשים מתכוונים לישון בקראוון, האם אתם כמה משפחות ואז זקוקים ליותר מקראוון אחד, איזה סוג של קראוון אתם רוצים: בסיסי או משודרג, מה חשוב לכם שיהיה בתוך הקראוון עצמו, איפה אתם מתכוונים לטייל וכמובן מה התקציב שלכם. חשוב לדעת שהמחיר לקראוון נקבע לפי יום ולכן ככל שתשכירו את הקראוון ליותר ימים, ככה המחיר צפוי לרדת לפי תקופה. המחירים נעים בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים ליום תלוי ברמת היוקרה של הקראוון.

 

סוגי קראוונים

בישראל יש כמה סוגים של קראוונים. הסוג הראשון הוא קראוון ממונע. במקרה כזה, אין לנו צורך בנגרר אלא הקראוון הוא בעצם גם הרכב שעליו אתם נוהגים. קראוונים אלה נחשבים להרבה יותר איכותיים אבל הם גם הרבה אבל הרבה יותר יקרים. הסוג השני הוא קראוון נגרר. מדובר בעצם בקראוון אותו אנו מחברים לרכב שבו אנו נוהגים. עליכם לוודא שהרכב שלכם מספיק חזק כדי לגרור את הקראוון.

 

 

מה עושים חוץ מליסוע בקראוון?

תוכלו לעשות עם הילדים מסלולי הליכה לפי דרגות קושי, להתרשם מתצפיות, לספר להם את הסיפור ההיסטורי של מדינת ישראל, לצפות בנופים מרשימים, לבלות בחיק הטבע, במפלים בנחלים, להשכיר אופניים, לתכנון טיול ג‘יפים וגם יש לא מעט אטרקציות שפתוחות עבורכם.

אז קדימה! למה אתם מחכים?!? זו ההזדמנות שלכם לתפוס סוף שבוע או אפילו לקחת כמה ימים באמצע שבוע עם מזג אויר משגע, להשכיר קראוון ופשוט לחרוש את כל חלקי הארץ. יש אפילו חניונים המיועדים ללינה כך שאין לכם מה לחשוש.

לפרטים נוספים אודות השכרת קרוואן בארץ צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה.

השכרת קרוואנים לטיולים

ניסיתם פעם לדמיין לעצמכם ולו רק לרגע אחד איך זה יכול להרגיש שאתם מתעוררים השכם בבוקר בתוך קרוואן מפנק ואיכותי, שרק בליל אמש חנה בחיק הטבע. זה יכול להיות בסמוך לחורשה מדהימה, יער, בסמוך לנחל או מפל שמימיו שוצפים וקוצפים באזנכם בנעימות וזה יכול להיות ממש אל מול אחד החופים הכי יפים בארץ אם לא בעולם כולו. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור חברה מקצועית השכרת קרוואנים ולבחור את הלוקיישן המושלם כדי שהדמיון יהפוך למציאות. ברקע קולות של ציפורים, הקפה כבר מוכן ואתם ממש מריחים אותו באף, הזריחה המדהימה ממש לנגד עיניכם ובחוץ קולות מצחקקים של הילדים, בת הזוג לידכם או שילוב של השניים. אם עדיין לא עשיתם מה שנקרא השכרת קראוונים זה הזמן לנסות וזהירות, זה פשוט ממכר! מאות משפחות החליטו לשנות את הדרך שבה הן מטיילות והמירו את בתי המלון והצימרים היקרים שמגבילים אותנו במקום ובזמן להשכרת קראוונים, טיול שהופך הכל לגמיש, זורם, קליל ומרהיב ביופיו. זה הטבע במלוא עוצמתו.

 

השכרת קראוונים לטיול שתמיד חלמתם

בכל ערב, בזמן שהילדים כבר ישנים תוכלו בעצם לתכנן את היום הבא בטיול שלכם. תבינו, הגמישות שאתם מקבלים מהשכרת קראוונים היא אינסופית. קודם כל אתם יכולים לבחור האם זה יהיה טיול זוגי רומנטי, משפחתי גרעיני או עם עוד משפחות של חברים ובני משפחה. אתם יכולים לחשוב האם בא לכם ביום שאחרי מסלול סופר מאתגר, לשלב אפילו סנפלינג או אטרקציה אחרת, או משהו קליל וזורם לכולם כמו נחל מעגלי למשל. במהלך הדרך תיחשפו לכל כך הרבה מראות מרהיבים וחוויות. מסוג הטיולים שלא שוכחים. אז נכון אולי זה נשמע כמו משהו שקצת קשה ליישם בחיי היום יום שלנו, בתוך שגרה עמוסה אבל אם לא עושים את זה, מפסידים בגדול. אם תחשבו על זה שניה לעומק תבינו כי הרבה יותר קל לצאת לחיק הטבע ולמקסם את החוויה של קמפינג  מבלי לוותר על כל הדברים שחשובים לכם בין אם זה ארוחת ערב חמה שתכינו במטבח המאובזר בקראוון ובין אם מקלחת חמה. עם השכרת קראוונים אתם נהנים גם מחוויה של קמפינג בחיק הטבע, גם מטיולים, פעילויות ואטרקציות אך מצד שני אתם לא מוותרים על הנוחות שלכם.

קרוואנים להשכרה בישראל מאפשרת לכם לתכנן באופן הכי מדויק הטיול או החופשה שחלמתם אבל מבלי להיות מוגבלים למקום אחד, אלא פשוט לעבור בין כמה מקומות באותו אזור, יום אחרי יום. תחשבו שגם בכל יום אתם יכולים לישון במקום אחר. בסוף היום תוכלו לקחת את הילדים החוצה, להדליק איתם מדורה, להכין איתם מרשמלו על האש, פוייקה ופשוט להנות אחד מהשני.

 

השכרת קרוואנים – אז איך עושים את זה?

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא חברה מקצועית המתמחה בהשכרת קראוונים כמו קַרָפָאן למשל, שם חשבו על הכל בשבילכם. יש חברות שאפילו מציעות מסלולים וחניוני לילה כחלק מהדיל שלהן. בקרוואן בין אם בחרתם בננגרר ובין אם בממונע יש את כל מה שאתם והילדים צריכים: מטבח מאובזר, מקלחת ושירותים, מקומות לשבת ולישון, ציוד קמפינג הכולל כסאות ישיבה, שולחן, מחצלת וציליות.  בקיצור כל מה שאתם צריכים לחוויה שהיא פשוט מושלמת. כן חשוב לבחור בחברה מקצועית שזה התחום שלה כדי שתוכלו להנות מקראוון מקצועי המשלב חבילות אבזור מפנקות. כל אחד יכול למצוא את הדיל שהכי מתאים לו בהתאם לתקופה בשנה, לכמות הימים שאתם רוצים לטייל והתקציב שלכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!